Trucks

Messaging

Geniet van gemoedsrust in de wetenschap dat uw chauffeurs altijd te bereiken zijn. Met de Messaging-service in Volvo Connect kunnen uw kantoor en de chauffeurs op een snelle, eenvoudige en kostenefficiënte manier communiceren. Chauffeurs kunnen berichten lezen op het secundair dashboardscherm in de cabine of de tekst-naar-spraak-functie gebruiken om berichten te beluisteren terwijl ze hun aandacht op de weg houden. Om te antwoorden kiezen ze gewoon een snel antwoord of typen ze het antwoord op het touchscreen van het display. U kunt PDF's of afbeeldingen toevoegen aan uw berichten en communiceren zoveel u maar wilt - er zijn geen limieten of roamingkosten.

Belangrijkste voordelen

Chauffeurs communiceren via het secundair dashboardscherm.

Chauffeurs kunnen tekstberichten
beluisteren.

Chauffeurs kunnen de functie "snelle antwoorden" gebruiken.

Afbeeldingen en PDF's toevoegen aan berichten.

Een geplande
route naar het navigatiesysteem van het voertuig sturen.

Geen onverwachte roamingkosten.

Lees hieronder meer over Messaging. U kunt ook een bezoek brengen aan Volvo Connect Marketplace of contact opnemen met uw dealer voor meer informatie.

Integratie in andere systemen

De Messaging-service integreert naadloos met uw bestel- of factureringssystemen. Op deze manier kan alle essentiële informatie op hetzelfde scherm worden behandeld. Dit zorgt voor een grotere algehele controle en maakt het gemakkelijker voor de chauffeur doordat zijn werkorders duidelijk op het scherm in de truck worden weergegeven.

Neem contact op

Klaar om aan de slag te gaan met Volvo Connect? Of heeft u een vraag over een service? Uw plaatselijke dealer kan daarbij helpen.