Geniet van gemoedsrust in de wetenschap dat uw chauffeurs altijd te bereiken zijn. Met de Messaging-service in Volvo Connect kunnen uw kantoor en de chauffeurs op een snelle, eenvoudige en kostenefficiënte manier communiceren. Chauffeurs kunnen berichten lezen op het secundair dashboardscherm in de cabine of de tekst-naar-spraak-functie gebruiken om berichten te beluisteren terwijl ze hun aandacht op de weg houden. Om te antwoorden kiezen ze gewoon een snel antwoord of typen ze het antwoord op het touchscreen van het display. U kunt PDF's of afbeeldingen toevoegen aan uw berichten en communiceren zoveel u maar wilt - er zijn geen limieten of roamingkosten.
Lees hieronder meer over Messaging. U kunt ook een bezoek brengen aan Volvo Connect Marketplace of contact opnemen met uw dealer voor meer informatie.
De Messaging-service integreert naadloos met uw bestel- of factureringssystemen. Op deze manier kan alle essentiële informatie op hetzelfde scherm worden behandeld. Dit zorgt voor een grotere algehele controle en maakt het gemakkelijker voor de chauffeur doordat zijn werkorders duidelijk op het scherm in de truck worden weergegeven.