Heb je “goesting” om mee je schouders te zetten onder de uitbouw van een Uptime Center? Dan is deze functie vast iets voor jou!
Het blijven opwindende tijden om in de automobielsector te werken! Het aanbieden van de juiste services naar de klanten is vandaag nog meer dan voordien cruciaal en zorgt ervoor dat je je kan onderscheiden van de concurrenten.
Als Volvo Truck Center België maken we deel uit van Volvo Group Belgium. We verkopen, onderhouden en herstellen trucks en bussen, werken volgens de beste Volvo methodes en bieden een groot gamma diensten aan.
We werken met energie, passie en respect voor het individu.
In het Business Support Team werk je samen met jouw collega’s voor onze verschillende sites. Het doel is om deze sites te ontzorgen door de processen op een gestandaardiseerde manier uit te voeren en zo de kwaliteit van het werk te verhogen. Dit alles zonder de eigenheid van elke vestiging uit het oog te verliezen.
In deze functie ben je verantwoordelijk voor:
· De opvolging van de onderhoudsschema’s van onze klanten
· Een vlotte inplanning van de preventieve onderhouden
· Opmaken van overzichtelijke / gestandaardiseerde werkorders
· Volgt voor de klanten de campagnes en alerts op via real time monitoring
· Je zet klantentevredenheid op de eerste plaats.
· Telefonisch? Per mail? Jij staat klaar bij elk contact.
· Samen sterk: dat is jouw motto!
· Nederlands: geen probleem. Français? Mais oui!
We bieden je de kans om een boeiende carrière uit te bouwen bij een solide marktleider. We bieden je een collegiale, informele sfeer en mogelijkheden tot persoonlijke ontwikkeling. Je mag je verwachten aan een aantrekkelijke verloning naar gelang jouw kennis en ervaring aangevuld met een interessant pakket aan extra-legale voordelen. Nadat je voldoende ingewerkt bent, is er zeker ook een mogelijkheid tot thuiswerk.
Herken je jezelf in dit profiel, zorg dan dat jouw kandidatuur in het oog springt!
Stuur jouw cv en motivatiebrief naar HR Volvo Truck Center via HRVTC@volvo.com.