Het Volvo Blue Contract is een handige manier om uw truck beschikbaar te houden voor uw werk en uw kosten laag te houden. Het omvat alle preventieve onderhoud en controles, evenals Connected Service Planning - een geoptimaliseerd serviceschema dat mogelijk wordt gemaakt door een 24/7 satellietverbinding met het voertuig. Hierdoor kan uw dealer uw werkplaatsbezoek afstemmen op het daadwerkelijke gebruik van uw truck. Bovendien kunt u erop vertrouwen dat al het werk wordt uitgevoerd door gecertificeerde Volvo-technici. En omdat u de kosten altijd vooraf weet, geniet u ook van meer operationele controle.
Om uw voertuig in topconditie te houden, monitoren wij op afstand componenten die cruciaal zijn voor de beschikbaarheid en belangrijke gegevens over het daadwerkelijke gebruik van uw truck (zoals gereden kilometers, motoruren, brandstofverbruik en routetopografie). Als uit het daadwerkelijke gebruik blijkt dat uw truck meer of minder onderhoud nodig heeft dan verwacht, neemt uw dealer contact met u op. Het is een gemakkelijke manier om er zeker van te zijn dat u altijd de juiste service op het juiste moment krijgt. Dit alles zodat uw truck optimaal kan presteren.
Breid uw dekking uit met deskundige hulp, waar en wanneer u maar wilt.
Voorzieningen van het contract | GOLD – FH/FM | GOLD – FE/FL | FLEXI GOLD | BLUE |
---|---|---|---|---|
Meer info | Meer info | Meer info | Meer info | |
Preventief onderhoud | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
Onderhoudsschema | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
Herstellingen aan de aandrijflijn | ✓ | ✓ | ✓ | |
Alle truckreparaties | ✓ | ✓ | ✓ | |
Verbinding op afstand met de werkplaats | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
Vervangende truck of financiële compensatie | ✓ | ✓ | ✓ | |
100% inzetbaarheid garantie | ✓ | ✓ | ✓ | |
Volvo Action Service On-Call | ✓ | ✓ |
* Volvo Action Service On-Call is standaard voor Volvo FH, Volvo FH16 en Volvo FM, optioneel voor Volvo FMX en niet van toepassing op Volvo FE of Volvo FL.