Met ons Volvo Uptime Care Contract krijgt u een geoptimaliseerd serviceplan op basis van uw daadwerkelijke voertuiggebruik. Dankzij de ingebouwde connectiviteit kunnen we uw vrachtwagen in de gaten houden, zodat we op het juiste moment de juiste service kunnen verlenen. Dat zorgt ervoor dat uw vrachtwagen op de weg blijft – en beschikbaar is voor werk.
Alle nieuwe Volvo-trucks worden geleverd met een persoonlijk onderhoudsschema dat is afgestemd op het specifieke gebruik en de toepassing. Zo bent u verzekerd van het juiste onderhoudsniveau. Met het Volvo Uptime Care Contract wordt het onderhoudsschema verbeterd aangezien het schema in real-time wordt bijgewerkt via de connectiviteit van de truck. Zo wordt nauwkeurig onderhoud gegarandeerd met maximale beschikbaarheid.
Met de informatie op afstand vanuit het voertuig kunnen we het volledige werkplaatsbezoek vooraf plannen. Dit betekent dat wij contact met u opnemen om het servicebezoek in te plannen op een tijdstip dat u uitkomt. Vervolgens wijzen wij de juiste technicus toe, samen met de benodigde gereedschappen en apparatuur, en bestellen wij de onderdelen vooraf.
Het Volvo Uptime Care Contract omvat ook Remote Service Message.
Wanneer er een servicebeurt nodig is, wordt de dealer hiervan op de hoogte gesteld en verschijnt er een bericht
Geactiveerd in het instrumentenpaneel om de bestuurder te informeren. Op deze manier
Iedereen kan vooruit plannen – zodat uw vrachtwagen gezond blijft en
efficiënt.
Kies een servicecontract dat is afgestemd op uw truck en uw activiteiten. Met onze tool vindt u de beste optie om het onderhoud te optimaliseren en de uptime te maximaliseren.